Alla inlägg den 2 februari 2010

Av jenny - 2 februari 2010 19:25

Ja, så är det....jag ser varje dag denna hemska sjukdom som berövar folk på både minnen & en värdighet.....Och det värsta är att jag förmodligen kommer att drabbas av det själv en fruktansvärd dag   

 

Meeen...Den dagen, den sorgen....

 

Kom hem till en fantastisk chorizogryta idag, yummmmmmie!

Vi testar ju en massa ur vår kokbok just nu då det är så otroligt lätt att fastna i gamla vanor & tristess....

Har köpt en riktigt snygg jeanskavaj/jacka idag....På Kapp-ahl minsann, jodå, det kommer med åldern......Rätt vad det är så slutar man färga håret mörkt pga alla grå också börjar man handla på tant-affärerna....Livet är rätt kul =)

 

Idag var vi fantastiska 7 personer på jobbet motför de vanliga 4....2 introduktioner + 1 elev, och jag hade 2 med mig....Rätt svårt att delegera samtidigt som man inte får sätta dom i arbete, elever alltså....Men det var skönt att kunna ta det lite lugnare på morgonen, lär ju dröja innan det sker igen =)

 

Nu ska jag piffa lite med nya dukar & ljuslyktor som slank med hem idag från Indiska....

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards