Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

I´m alive!

Av jenny - 19 januari 2014 15:31

Men nu var det längesen det kom ett inlägg!

Har inte haft en dator på jag vet inte när, och jag hatar att skriva via mobilen, det tar så lång tid att sitta och pilla....

Men nu har jag åtkomst till en egen laptop igen, så nu hoppas jag komma igång.

Ska bara få till det där med bildöverföring också....

Man tar ju alla bilder med mobilen, lägger upp det på Instagram och länkar till Facebook...

Så att ingen ska missa mitt liv =)

 

Jobbar, tränar och försöker äta sunt....

Ska nog ge mig på det där med att skriva igen också...Funderingar på saker och ting, tankar och känslor.

Liv, lust och längtan...

Jo, så är det ju.

Återkommer inom en snar framtid, hoppas jag =)

Tjing!

 
 
Ingen bild

Jaana

27 januari 2014 10:21

Kul! Gillar din stil och dina fina bilder så nu väntar vi bara :)
Hittade din blogg ett tag sen när jag googlade på folk som gift sig i Sigtuna Rådhus. Och sen blev det så att vi gifte oss där också! Så mysigt ställe! <3

 
Ingen bild

Terese

6 februari 2014 12:33

Men välkommen tillbaks! Men vart tog du vägen??? Meeera inlägg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 2 februari 2016 19:17

Här i Trollebo avrundades  2015 med korvgrillarlunch och vedstapling med kidesn innan de åkte till sin mor för firande i stan. Vi fortsatte kvällen med god mat och lugn och ro, här råder raketförbud pga hästgårdarna omkring oss, såå skönt!      ...

Av jenny - 30 december 2015 17:56

Dags att summera detta år, det bästa året på länge. Och nu handlar det här om mitt år, inte Sveriges år, vilket inte var lika kul. Januari: Spenderade mesta delen av januari ett hav av flyttkartonger, men belöningen kom sista helgen i januari, då...

Av jenny - 17 december 2015 13:05

Ingen fälld älg i helgen heller...Vår lilla sessa gjorde nog sitt jobb, men lyckan uteblev.       Mina små darlings    Fick iaf massor med kvalitetstid med min favoritmänniska, syster yster     Och Farsan som var noga med att det sku...

Av jenny - 8 december 2015 20:08

Sen sist har jag hunnit med att julpynta hela huset, och maken fixade utebelysning.         Älskar att vi har vårat eget paradis på landet, ett eget hus med egen flaggstång att julpynta...Jag nyper mig fortfarande i armen ibland..Äntligen ha...

Av jenny - 24 november 2015 21:46

Från de trevande orden " skulle kanske skaffa en egen jakthund" till " hon heter Karro" gick svinfort! Sitter på fredagen och käkar middag, dricker lite vin och diskuterar för och nackdelar med valp vs unghund, i vårat fall hade vi precis fått ett ...

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards