Alla inlägg under april 2015

Av jenny - 19 april 2015 12:02

Massor med vardag i April...Jobb, jobb och extra jobb då vi på Tunåsen bytte utförare till Förenade care och några kära kollegor förvann...Mycket att lära nytt och mycket att täcka upp luckor...

 

Påsken kom och gick

 

Och jag firade ett år som icke-vardagsrökare!

Jag har smygrökt vid festliga tillfällen men i övrigt känner jag inget sug alls längre, skön känsla av stolthet!

 

Äntligen har jag kunnat börja förbereda våran härliga trädgård inför varmare tider...

           

Och så har vi kunnat använda grillen för matlagning, samt jacuzzin för familjemys...Vi har spenderat all ledig tid med varandra, här hemma i paradiset.

             

Idag är det söndag, och jag börjar jobba om två timmar...Skulle gärna hänga kvar här hemma istället....

 

Jag är lyckligt lottad   

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards