Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av jenny - 29 oktober 2015 19:49

Vi tog med oss barnen och for hem till Norrland förra helgen.Make och barn gick ut i skogen och jag och syrran gick på krogen... Vi tog en dag på stan, med lite shopping och nån öl på pub innan vi åkte hem för matlagning och mer fint sällskap på kvällen.

       

Underbart sällskap och fantastisk mat, oslagbar kombo!

Skönt som alltid att komma hem igen, och så fortsätter livet att rulla på    

   

Mys och god mat för det mesta, inte undra på att vågen pekar på för höga siffror...

Jag har börjat sukta efter julen, redan innan Allhelgona, och idag kom första paketet i form av fullständiga nostalgi-pynt för vår första jul i huset....Längtar ihjäl mig att börja pynta!

 

Nu väntar jobbhelg x 2 då jag den 1:a November byter schema och får en till jobbhelg på en gång...Så är det när man jobbar varannan helg...Så till er andra lediga lökar - Trevlig helg!

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards