Alla inlägg den 21 februari 2015

Av jenny - 21 februari 2015 18:28

Idag vaknade jag med hopp om liv....Eller ja, iaf när jag hade druckit en kopp te, och hostat igång halsen, nyst samt snutit igång näsan och gnuggat upp de svullna ögonen...

Jag ser ut som skit!

På riktigt, svullen och röd, trasig om näsan och trött och gammal...Men!

Idag fick jag äntligen möjligheten att sitta på våran snöfria altan och dricka en kopp kaffe i solen!

 

Hjärtat har kämpat på för att få till kanalerna på tv:n

 

Annars har veckan sett mest ut som en sjukstuga, massor med te, mys med katter och varandras sjuka sällskap..

   

En glad grej denna vecka var att lagfarten nu är godkänd, klart & betalt.

Vi äger nu vårat hus och våran tomt även i systemet så att säga!

 

Även att våran bankkvinna tyckte att det var värt en smiley =)

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards