Alla inlägg under augusti 2008

Av jenny - 31 augusti 2008 13:55

Ja jävlar...Då var det slut på sommaren då....September-here we come!

Hade iaf en skitsköj kväll igår, Linda och jag dansade  hela kvällen i princip, vi tog en promenad ner på Bishop´s också, mötte upp Jocke för en öl, han var bitter som vanligt....Hade fått talla på ett par jättebröst som sedan försvann i horisonten, utan honom....Buhuu! Jag hade en lucköppning då jag träffade vakten...Mindes plötsligt att jag haft världens förklaring för honom för ett tag sen...pinsamt...Men han är ju jättesöt! ojojojoj, bara man kunde hålla käften nån gång =)

Det är inte lätt att va ödmjuk....Iaf, hemma strax efter tre inatt, ensam...Tog reda på tvätten, såg slutet på The rock, åt lite chips, drack en Magnecyl brus, tvättade av mig sminket, dundrade i säng...Vaknade av kramp i låret i morse....morse och morse, vid 12....Träningsvärk.....

Tack Andreas, jag känner att jag lever idag med =)

Nu ska jag hoppa i duschen, sen hämta Linda för en flottig middag på stan idag, bakis-käk är bäst! Imorgon blir det träning igen...Btw, måste bara nämna otroligt duktiga Lillemor, som har gått ner 10 kilo! Skitbra tjejen!

Starkt jobbat, själv hade jag tydligen gått upp ett kilo, men det var tydligen normalt, sa min PT....

Duschdax! Talk later....

Förresten, hur gillas min blogg nu? Har ändrat och gjort höstfint ju =)

Förberedelser för ny månad imorgon....September...Sug på den ett tag!

Ciao!

Av jenny - 29 augusti 2008 09:44

Har precis blivit väckt av telefonen, men det gjorde inte så mycket då det var en trevlig röst som väckte mig =)

Jag hade svårt att nå telefonen dock, då mina armar är lite väl kort efter träning igår ( damn you,Andreas!!) Jag har grym träningsvärk idag!

Men jag är fan stolt att jag har kommit igång, det är jättekul =) Idag blir det vila, ska jobba ikväll, och imorgon ska vi försöka hinna ner på gymmet innan stängning klockan 16.30, kanske att våra kollegor släpper oss lite tidigare, vi ska träna ben isåfall =) och sen ska jag & Linda ner på Aveny på lördag, premiär med Ständut blakk och löningshelg - det lär ju dra lite folk! Förhoppningsvis bra folk oxå =) Det är dax att Linda träffar en man nu...Pratade med Anna igår och hon är tydligen skitgla´i en kille nu, kändes skoj att höra att hon är så lycklig, jag önskar henne allt gott =)

Pernilla kommer ju hem på söndag också, med blandade känslor...Hon ser fram emot sitt nya jobb och det slitet, men hon lämnar ju kvar sitt hjärta i sthlm...Stackarn! Inte kul sånt....Men iaf, nu är det på tiden att Linda finner lyckan också!! Fan, det är ju en toppenpingla! Ska det verkligen inte finnas en toppenkille som kan matcha henne?? Purjo-sug!


Exet håller fortfarande på också...Han mejlar, ringer, sms;ar.... Jag har sagt åt honom att lämna mig ifred, han fattar fan ingenting! Så igår sa jag att jag hade träffat nån helt seriöst, och då först sa han att han skulle hålla sig undan och inte störa så mycket, får väl hoppas på det då...

Att jag sen alldeles precis träffat nån som jag inte vet så mycket om hur det blir med är ju en annan sak...Det har ju inte exet med att göra..Han kan gott tro att jag snart är gift, fan i mig! Gaah!!


Pernilla höll på att sätta i halsen när jag sa att han har barnbarn =)

hihihi, så är det att dejta äldre män...Jag behöver ju iaf inte tänka på det där med barn och sånt då han är lååångt förbi det...Fan, man glider direkt in i rollen som plast-mormor, hahahahaha =)

Åh, vad folk kommer att skvallra om det här nu då! Jag är inte sååå himla seriös just nu när jag skriver, jag skojar & driver mycket i min blogg, så ta allt med en nypa salt...MEN! En sak kan jag skriva....Jag tycker om honom, och han får mig att må bra...Det räcker för mig just nu =)


Nu ska jag göra mig klar för dagen, ska vara smakråd åt en kollega som äntligen ska skaffa glasögon...Nu törs man kanske åka bil med dig med Karina =) hehehehe


Ha en skön dag, gott folk!  Kramis!

Av jenny - 28 augusti 2008 13:30

Joråsatteh...Träningsvärk, det har jag och regnar, det gör det...Jag sa nej till en ölrunda igår, kändes bra...Jag var så himla nöjd över att ha överlevt min första träning så det kändes bara fel att gå ut...Trodde jag väl aldrig skulle ske, jag som har myror i kroppen jämt! Hatar att sitta hemma när jag vet att det är folk ute och roar sig..Det är kanske inte så mycket att dricka som det är att umgås och ha skoj liksom...men jag hade ju redan haft skoj på gymmet...Jag kände mig lite fånig i vissa rörelser, och när jag blir nervös att jag gör fel då blir jag fnittrig...Irriterande, jag vet =)

Idag ska vi köra armar, och jag har ju redan värk i axlar/bröst så det blir ju spännande...I´ll let you know how it goes =)

Ciao 4 now!

Av jenny - 27 augusti 2008 17:42

Idag har jag tränat med min PT Andreas aka Dr. Johansson från jobbet...

Vi har tränat rygg & bröst och det känns kan jag lova...Jag är så förbannat otränad så det är helt sjukt..Vägde in mig idag på 69.5 kilo med skor på, hade inte gått upp så himla mycket ändå då, men kilona ligger fel....Men nu ska det väl bli ändring! Imorgon ska vi träna armar, om jag tar mig upp ur sängen vill säga =) men det var hemskt kul! Och fan vad den killen lyfter tungt! Shit, man blir lite nervös emellanåt.....

Ikväll blir det soffläge, och imorgon är jag ledig =) nåt annat har jag nog inte att skriva idag....Jo, jag har gjort ett kanonjobb på kontoret idag, ville bara att nån skulle veta det....

Ciao!

Av jenny - 26 augusti 2008 17:39

Jag har spräckt mina favoritjeans, och jag föredrar att gå omkring i tights och kjol..Jag byter alltid om till mysbyxor så fort jag kommer innanför dörren hemma....Nåt har gått snett! Jag brukar inte gå upp i vikt på sommaren, jag brukar gå ner eller inget alls....Fan också!

Så, till följd av detta frosseri i sommar har jag tagit ett beslut, jag ska lägga om mitt liv och mina vanor, med start så fort som möjligt...Så imorgon efter jobbet ska jag gå ner på Helex..Det känns jobbigt...

Jag vet att det blir bra efter ett tag, men nu är det motigt att börja, jag är så himla otränad att det är pinsamt, men men....

Jag ska fan klara det här nu....Börja träna, dra ner på rökningen och festandet och se till att må bra i mig själv, så löser sig säkert allt annat också =) Nu blir det en promenad efter middagen!

Ciao!

Av jenny - 25 augusti 2008 19:54

Helgen bjöd på både fylla och maskerad..Fyllan på fredag vilket resulterade i att jag var chaufför på lördagens maskerad...Helt ok, förutom att det var jobbigare att sjunga Singstar nykter...Det blev en hel del kort, och de flesta går att hitta på Facebook, där alla andra också har lagt ut kort, men jag bjuder på min favorit;


Världens sötaste Gullefjun


Underbara Anna, som fyller år idag...Grattis!!

Jag har busat i helgen också, men det mörkar jag än så länge, jag vet inte vart det leder än..... *hemlig*

Har jobbat idag,  träffade Sofie för första gången på länge, det ska bli kul att hon kommer tillbaka till veckan =)

Ikväll har jag städat och fejat och nu ska jag däcka i soffan, hade svårt att koppla av igår kväll, var vaken till typ 01.00

Snart lön också, fantstiskt, men man är väl black igen när räkningarna är betald...Sånt är livet....Purjo-sug!!!

Ni får en bild till;

Jag & Noppe

haha! Småcool va?

Lean back!

Ha en skön måndagkväll allihop =)      Ciao!

Av jenny - 22 augusti 2008 16:52

....nu är det såhär att jag tyvärr kommer att införskaffa min alkohol i Kvissleby´s Bolag idag, då jag befinner mig tillfälligt därute....Tyvärr....Jag hade ju sett fram emot att få lite schysst service...Men det kanske man får därute med, vad vet jag..Apropå ditt förslag på maskeradkostym....Tja, jag vet inte jag, det är ju faktiskt augusti och lite småkallt redan, dessutom kan ju själva kostymen blåsa bort och det kan ju bli genant...Eva från Lustgården får bli nästa sommar istället  =)

Har fikat med en kompis idag som mår lite haldant, synd det för det är en bra människa som förtjänar lite kärlek och ömhet...Varför är livet så orättvist för? Det enda jag kan erbjuda är en pratstund, kaffe på stan och en kram...Jag skulle vilja kunna ge mer..Jag hatar att se andra må dåligt.

Usch...

Nu ska jag träffa Maria, så får vi se vad som sker ikväll =)

Ciao for now!

Ps. En stor kram till alla som behöver en, jag känner mig givmild =) Ds.

Av jenny - 20 augusti 2008 21:01

Jag inte bara stjäl av kollegor ( se förra inlägget) jag pallar äpplen också!

Har varit ute och promenerat, med min kamera, fotat lite bäckar och sånt, så hittade jag ett äppelträd som såg så härligt ut att jag inte kunde låta bli att knycka ett äpple när jag var klar....Förlåt, käre tomt-ägare, men naturens gåvor är såå svåra att stå emot ibland!


som om ni inte skulle?


Mumsfillibubblan! Va gott det va! Stulen frukt är bra mycket godare än fallen....Som man sår får man skylla sig själv om det hänger grenar över häcken =) Vad skådar mitt norra öga? En tjyv!

Hade jag hängt med Adam så hade jag ätit ALLA äpplen själv!

Men gud vad jag dravlar! Har lite tråkigt....Nu ska jag ringa och tära på Linda!

Ciao!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards