Alla inlägg under juli 2014

Av jenny - 31 juli 2014 21:54

Jag är tillfälligt gräsänka då make med barn dragit på semester utan mig, helt rätt då jag bara jobbar & jobbar, och fortsätter svettas naturligtvis.... 30 gr varmt ständigt!
Idag var jag ledig inför jobbhelg så lite loppis och ikväll lite städ & piff.
Längesen bilder hemifrån nu så här kommer några...
Kök går numera i svartvitt:

Hallen:

Badrum:

Sovrum:

Vardagsrum:

Och balkong:

Barnens rum lägger jag inte ut.
Bästa loppisfyndet idag blev lite naket till sovrummet:

Vacker tycker jag <3

Av jenny - 31 juli 2014 21:47

Jobb, jobb & jobb... I denna hemska hetta!
Horribelt!

På ledig helg drog jag & hjärtat till Gävle för lite bad, biljard & drinkar!

Av jenny - 31 juli 2014 21:41

Oj, vad veckorna går!
Efter Göteborg med familjen så åkte jag ensam hem till Sundsvall...

Kanonsommaren började då...

Härlig dag i Galtström!

Hälsade på mamma..

Hade tjejträff med gamlingarna ;)

Men hängde mest med älskade syster!

Kvalitetstid <3

Av jenny - 5 juli 2014 22:40

Checkade ut efter härlig frukost och begav oss iväg från Göteborg.
Mycket fin stad!
Vi satte sikte på Fjällbacka, för jag har alltid velat se västkusten :)

Otroligt vackert! Och hett var det idag :) Tog en glass på promenaden genom det lilla samhället & åkte sedan vidare... Tog med ett minne dock:

Minnen från Götet blev:

En vacker drömfångare & smycken

Namaste...
Jag känner mig slut i kroppen efter många timmar i bil dessa dagar, men samtidigt full av sköna intryck...
Vackra vackra sommarSverige!

Av jenny - 4 juli 2014 22:41

Vi hade riktig tur med vädret, solsken mest hela dagen!
Var på Liseberg vid öppning kl 11 och åkte vid 19...
Hann med en hel del, till o med åkte JAG Lisebergsbanan!
Av ren otur för jag trodde det var typ en linbana till övre delen och fattade inte förrän vagnen klättrade 90 grader rätt upp att den inte skulle stanna snällt och släppa av mig på toppen utan vända & dyka rätt nedåt i snäv kurva! För att sen göra många flera opp & ned i snäva kurvor...
Indra sa att jag skrek högst av alla!
Konstigt, jag hade ju dödsångest!
Men till slut skrattade jag hysteriskt o efteråt kände jag mig stolt :)

En hysteriskt rolig dag som avslutats med ett glas rött & en pizza :)

Tack & gonatt :)

Av jenny - 3 juli 2014 22:59

Frukost i sol:

Mer fix av bil, tvättad, tankad & redo för Sundsvallstripp till veckan:

Men just nu:
Göteborgsemester med lilla familjen:
Hittills, spöregn på resan

I övrigt fin bilväg som gick rätt snabbt

Åkte 10, framme 16, med lunchstopp,

Hotellet ligger i Eriksberg, vid vattnet i hamnen, jättefint!

Ikväll har vi ätit gott och åkt färja, nu knoppar vi in för imorgon startar vi med hotellfrukost & sen väntar Liseberg!
Håller tummar för gott väder :)

Eliott älskar att va med på bild...Not!

Ohoj landkrabbor! Och gonatt :)

Av jenny - 1 juli 2014 21:22

Tandläkare:

595kr check!
Bilbesiktning:

395kr check!
Weekendresa bokad:

Maken bjuder-check på den!
Myggnät:

Check!
Och som grädde på moset, träning:

Sådärja.... Och där visslade tekannan "färdigt!"

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards