Alla inlägg den 7 mars 2014

Av jenny - 7 mars 2014 12:50

Lånade en bok på bibblan på jobbet häromdagen, gillar den här otroligt snygga & starka kvinnan som verkligen vågar vara läcker, jämt!

Läste ut den pronto och fick idéer, naturligtvis..

Jag är min kompis nu :)

Jag impulshandlar det mesta och min garderob är full av felköp!
Dax för ändring!

Jag har denna morgon (åter igen , ska jag säga) rensat ur alla lådor och skänker iväg det mesta till Läkarmissionen i em.
Det var inte så längesen jag gjorde det sist, men då fegade jag lite...
Ni vet, jomen jag kanske kommer att använda dom, eller den är väl inte såå sliten...?
Har tillräckligt med kläder kvar för att kombinera i flera veckor utan att behöva tvätta, men nu har jag inte det där som jag faktiskt aldrig tog fram!
Som låg längst inne och bara tog plats liksom...
Så skön känsla :)

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards