Alla inlägg den 9 mars 2014

Av jenny - 9 mars 2014 20:32

Torsdagkväll:

Hemmapizza

Spela gamla skivor

Fredagkväll:

Färgar barret, soffmyser & laddar...
Lördag:

Laddar med frukost

Går på Lillemans hockeyträning

Checkar sedan in på hotell Best Western Plus Time i Vasastan Sthlm, för lite försenat bröllopsdagsmys...
Tog en promenad genom stan, över Observatorielunden, förbi en mysig pub & tillbaka till en flaska bubbel på rummet...

Firade ju 4 år på Alla hjärtans dag...

Piffade oss, och gick på restaurang Döden i grytan, mycket gott!

Min fina man...

En liten kvällspromenad för att få ned maten och sen tillbaka på rummet, låg i sängen kl 23 :))
Vaknade och njöt av hotellfrukost..,

...innan vi checkade ut... Resten av söndagen har avnjutits med filmer, soffmys och så klart, Sibylla!

Nu laddar vi för jobb & barnvecka efter en lång lyxig ego-helg med bara varandra! Jag älskar att hänga med min man, han är verkligen min bästa vän, kan inte tänka mig en dag utan honom!
Puss mitt allt, och tack för en underbar helg <3

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards