Alla inlägg den 2 februari 2011

Av jenny - 2 februari 2011 17:54

I denna värld av perfektion & styling så finns det dom som bara skiter i hur andra ser dom...Jag är inte sån...Jag kommer aldrig att lägga ut en osminkad bild på mig själv, jag går faktiskt inte ens på ICA osminkad....

Självkänslan skulle få sig en törn då...Jag skulle inte känna mig bekväm alls.

En kvinna som jag tycker är fantastiskt vacker är faktiskt en sådan som inte bryr sig alls vad andra tycker...Hon får ofta awards för sämst klädd osv...

The one & only Helena Bonham Carter:

               

         

Supersnygg & sexig, som en kvinna ska vara....Kvinnlig.

Och så rätt var det är så ser man henne som hon ser ut egentligen, utan styling, och ja, vad ska man säga:

     

Som vilken annan kvinna som helst egentligen...Med gropiga ben, hängiga lökar & en illasittande baddräkt....Helt underbart att se, men huga vad jag skulle gräma mig om det var jag på bilden!


Som en kollega hade fått höra av en äldre klokare man:

"Får du med dig en kvinna hem, ta av henne kläderna, släng in henne i duschen & sen kan du bestämma dig för om hon är snygg nog att kn***a"

Kloka ord, eller?


Nu ska jag ta av mig kläderna, hoppa i badet & sminka av mig ansiktet, och jag vet helt säkert att jag får kn***a om jag vill =) Det är kärlek det!

Tjing!


Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards