Alla inlägg den 28 februari 2011

Av jenny - 28 februari 2011 18:57

Thomas som gör allt för att jag ska åka hem så mycket som jag behöver för att må bra....Som kompar tidigare & tar ledigt för att jag ska få extra mycket tid hemma:

 

                                  Jag älskar dig   

 

Syrran med familj som alltid har sängplatser åt oss. Anna & Mattias som alltid förgyller våra hemma-helger. Terese som var med & garvade hela fredagkvällen med oss, tack för skratten & dansandet på 40+ Stadshuset - superkul kväll!

 

                                  Jag älskar er   

 

Linda, bästa vän sen barnsben, du tar dig alltid tid att ses för en stunds tjejsnack, du är bäst! Längtar till helgen när vi ses igen + de andra brudarna - så kul!!

 

Valter, lilla hjärtat som knatar på efter bästa förmåga 10 månader gammal, & såg till att vi inte sov bort helgen utan väckte oss i god tid

 

Michelle, som alltid ger mig stora kramar, du är jätteduktig i innebandyn, så roligt att få se.

 

Janne som vi tyvärr inte hann med att hälsa på i helgen, men kramen då vi träffades på travet & telefonsamtalet på lördagen värmer ändå mitt hjärta.

 

Helgen har innehållit så mycket umgänge, kärlek & familj att min själ dansar samba.

 

Det var inte ens jobbigt att åka hem den här gången, även om jag redan ser fram emot nästa hemma-helg...

 

        


Vi kom hem vid 14, och har hunnit med veckohandling, sushi-mys & film....Ett hett bad & kaminen är tänd...Om 3 dagar ska jag bowla med arbetskollegor & om 4 dagar får jag mysa med bästa brudarna....Pyjamas-party-helg hos Peppe....Barndomsvänner, god mat & vin, många minnen att prata om & förmodligen även många framtidsplaner...Åh, va härligt!


Ny vårjacka ( typ parkas i grönt med huva från Vila )införskaffad & en ny brun snygg väska att bära omkring på mitt liv i ( fattas bara ett par nya solbrillor...) så nu kan våren få komma närsomhelst, jag är redo!


        



 

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards