Alla inlägg den 23 februari 2011

Av jenny - 23 februari 2011 10:33

Ledig måndag efter jobbhelg = ingen sovmorgon ( barnen skulle iväg på morgonen )

Kvällsjobb tisdag, börjar 16.00 = ingen sovmorgon ( grannen renoverar högljutt )

Kvällsjobb onsdag, börjar 13.30 = ingen sovmorgon ( tvättstuga 07.00 )

Imorgon har jag också sovmorgon, börjar jobba 13.30, undrar om jag får sova då?

På fredag ska jag vara på jobbet 07.00 & då lär jag vara i sjukt behov av att snooza vidare....

Jaja, vad är en bal på slottet?

 

Ikväll ska maken på Norra brunn med sitt företag, så jag blir gräsänka efter jobbet....Hemskt längesen det hände.... Kan bli mysigt...Ta ett bad, se nåt på burken, krypa ner på hans sida i sängen.....

 

Funderar på en stökresa till Sundsvall i helgen, bara för att umgås lite med familjen....Är långledig & barnlösa... Skulle vara mysigt, hoppas vädret blir bra bara, gillar inte att långköra i snörök....

 

Färgade håret igår....Blev ingen skillnad...Alls faktiskt. Samma färg & de grå är kvar...Schwarzkopfs Colorist kommer jag aldrig mer att köpa.

 

Nu blir det sista svängen till tvättis!

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards