Alla inlägg den 3 april 2011

Av jenny - 3 april 2011 17:53

Lediga helger springer fort förbi, så även denna....Lördag spenderades i Gävle mestadels...Upp vid halv tolv, hem vid halv sju...Tittade på svärmor´s nya läga som i sin bostadsförening har en övernattningsläga att hyra för en hundring/natt, super tycker vi =)

 

Väl hemma på kvällen så slängde jag i en blekning på mina svarta toppar, som blev överfärgade morgonen efter, choclate eller ljus mahogny...Blev bra efter ett varv med saxen på de värsta slitna topparna....Nu kan jag fortsätta spara ett tag till =)

 

Söndagen bjöd även på tjej-kompis-dag för Tjejen här hemma, lite garagestäd för maken & enbart lite handling för mig....Taco´s till middag & nu är det soff-döden för alla här hemma....Meningen är att vi ska spela spel senare, får se om orken finns...

 

Regnet öser ner utanför, och det enda positiva med det är väl att snön töar fortare....

 

Imorgon blir vi barnlösa en vecka framåt, jag ska jobba 2 kvällar & 2 dagar innan jag har långledig helg igen =) Underbart!!

Lite träning ska vi hinna med i veckan, annars inga planer....

Skönt att ta det som det kommer =)

Ha en härlig söndag kväll!

 

Här är några av mina tjejer förresten......

 

      

     Loves you    

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards