Alla inlägg den 2 mars 2013

Av jenny - 2 mars 2013 14:58

Äntligen har det funnits lite ork att pyssla. Det är vad som får mig att slappna av bäst, stressa ner... Städa, pyssla, pilla, flytta om, sy om, dekorera om... Love it!
Magen är fortfarande lite grinig, kan inte riktigt äta utan att den börjar buffla lite, men de horribla kramperna verkar ha avtagit iaf...
Tagit en promenad till ICA och handlat mat & härliga, krispiga tulpaner. Älskade maken tog med barnen till Gävle för skidåkning & jag får vara hemma, i lugn & ro, laga lite mat, tända ljus och ligga i soffan och kurera mig. Underbart!
Iaf, eftersom orken fanns idag så sydde jag kuddfodral till soffan av samma tyg som jag har klätt om gungstolen i tidigare. Blev mysigt, romantiskt & känslan av längtan efter våren blev ännu större. Får gärna komma närsomhelst nu!
Tittar ut och det snöar.... Suck....
Nåja, tänder ljus och myser ist då :)

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards