Alla inlägg den 3 mars 2013

Av jenny - 3 mars 2013 07:13

Idag skulle du ha fyllt 56 år, men istället så är det det 11:e året du har varit borta... Saknad är stor, ibland mer och ibland mindre...

Jag tänker på ditt skratt som smittade av sig, jag tänker på din omtanke om andra... Hur du såg fram emot våren och älskade att köpa hem tulpaner.
Jag älskar att frossa i tulpaner, och förr när jag bodde närmre så lade jag en bukett på din grav nu & då... Nu låter jag dom pryda mitt hem istället. Varje gång jag står med en bukett i näven och ansar skaften, slår upp vatten i vasen och arrangerar dom så påminner det krispiga ljudet, de vackra färgerna om dig. Det är bitterljuvt vackert.
Dagen idag är en sorgesam dag, den är din.

Det värsta med att sörja denna dag är att älskade moster faktiskt fyller på samma dag! Kan ana att på sin födelsedag alltid påminna många om den som inte är kvar, inte är så kul.

Anita, hoppas du får en underbar dag, du är en underbar människa och jag älskar dig! Grattis på födelsedagen!

Så till den som lever och till den som går bredvid oss, kärlek!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards