Alla inlägg den 28 januari 2015

Av jenny - 28 januari 2015 09:26

På fredag får vi tillträdet till huset.

Allt är ljuvligt spännande, såpass spännande att min kropp freakar ut på bästa sätt.

Fick avbryta gårdagens arbetspass med ett akut besök på vårdcentralen. Susningar i öronen och svimningskänslor pga yrsel.

Kollade blodtryck, puls, pupillreaktion samt följe, balans och beröring. Allt ok.

Öronen däremot hade buktningar i trumhinnan pga vätska och svullnad, därav balansproblemen och yrseln förmodligen.

Har fått medicin för 2 veckor och dessutom rådet att ta det lugnt, inte stressa...

Visst, sa jag, ska bara flytta och städa klart först, vilket tar ca 2 veckor.

Efter det ska jag bara njuta av att känna lugnet i vårat nya paradis   

Nu sitter jag här och susar, lite bättre i balans och yrsel idag dock, men det känns kymigt att köra bil.

Jobbar 13.15-17 idag och sen är jag ledig tills nästa veckas onsdag.

Efter detta inlägg packas datorn ned i en kartong och tas fram när lugnet har lagt sig lite, tills dess kommer jag förmdligen att bombardera Insta och FB med hurrarop och bilder!

Fridens liljor   

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards