Alla inlägg den 9 maj 2012

Av jenny - 9 maj 2012 19:03

Jag längtar efter sol, värme & lata lediga dagar....Jag hoppas få lite av det när jag imorgon går på min lediga helg....Ja, minus söndag då jag har tagit på mig extrajobb för att kompensera nästa helg då jag har tagit semester för att fira åldrandet.

Klurar på sommarsemesterplanerna, skulle vilja ha en riktigt bra plan i år. Tips på barnvänligt & inte alltför dyrt skoj att hitta på?

En vecka hemma blir det väl i vanlig ordning, om vi får kura in oss hos diverse vänner. I övrigt då...Tja, kunde mått både bättre & sämre. Hostan hänger kvar och idag kände jag mig sådär hurven liksom igen...Trött i kroppen & hängig..Huvudet tungt och så ryggen då....Jäkla skräp-rygg! Måste börja träna den igen....Yoga, rygglyft & plankan brukar stärka den, men jag har slarvat och nu får jag betala...Ont, stel och smärtar...Inte kul alls....

Näe, nu får jag sluta gnälla!

Håller tummarna för en fin dag imorgon, utan saker att gnälla på =)

Tjing!

  

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards