Alla inlägg den 28 maj 2012

Av jenny - 28 maj 2012 11:27

Vilken härlig helg!

Sol, familj, trav, drinkar, fix & piff, Eurovision, Undici, sthlm by night.

Soluppgång, parkhäng, surr & skratt.

Hotellfrukost.

Jag är helt slut i kroppen, men lyrisk i själen som alltid när jag får tanka lite energi av min underbara syster,

I love you  

Nu laddar jag för jobb i veckan, men även Blodomloppet med fina kollegor på onsdagkväll, och en långledig helg som ska spenderas med min älskade make, som varit åsidosatt denna helg. När jag har förlustat mig & varit ansvarslös & ledig så har han skött hem, barnen, haft kalas, muffinsbak, fotbollsträning & Sommarfest på Tjejens skola.

När en sliten Jenny kom hem igår, så var han med barnen & spelade mini-golf & käkade glass ett par timmar, och jag låg som ett slakt i sängen och fokuserade på att andas.

Min fina make, du är bäst   Jag älskar dig!

Ja, det smittade av sig Loreen, jag känner mig euforisk, på en måndag...Härligt!

  

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards