Alla inlägg den 31 maj 2012

Av jenny - 31 maj 2012 16:04

I vårat vardagsrumsfönster står hon nu, en vackar ryska som glisser med ögan så fint...Hon stod där på en hylla på en loppis & ropade så tyst " ta med mig , jag kan pryda ditt hem"  och vem är jag att säga nej. Har faktiskt länge velat hitta ett sådant fynd.

  

Inuti henne fanns några damer till, som det brukar göra...Lika vackra de...

      Välkomna!

Och så skulle jag prova den lånade klänningen till jobbets sommarfest a´la 50-60-tal...Gick sådär...

  

Så tajt så tajt, andas en annan dag?

    Supertrist, för den är såå fin...Någon annan (läs mindre modell..) kanske kan få gläns i den istället för mig...suck...Får hitta på en egen variant ist =)

Avslutar med den här bilden...Gissa dagens middag?

  Dags att börja med kycklingen kanske? Maken är på väg hem och ikväll är första kvällen denna vecka som vi umgås, då jobb har fått oss att gå om varandra mest hela tiden...Kramkalas kanske?

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards