Alla inlägg den 6 juni 2015

Av jenny - 6 juni 2015 10:07

Hittills i juni har vi haft trist väder för det mesta, blåst och regn, inte mycket chans till att sola benen.

Trots det har trädgården fortsatt att blomma, gräsmattan att växa och trädgårdslandet att prunka. Så med andra ord har vi emellan regnskurarna klippt gräs, ansat buskar och skördat rabarber och gräslök. Hoppas på att kunna ta upp lite potatis till midsommar.

     

Våra vindruvor är också på gång!

 

Nya planteringar och växter inomhus...

 

och lite nytt (gammalt) porslin... Har bestämt mig för att börja samla på en enhetlig färgskala, i vitt, guld & silver.....

     

och så ett större projekt som blev av, har äntligen målat skänken till köket!

Så nöjd!

   

Jag har färgat håret rött

 

Jag har firat Mors dag med att minnas henne

 

En bra start på en fin månad som inger hopp om värme, ljusa sommarnätter, och kärlek   

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards