Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Bajskorv! Väck med dig!

Av jenny - 28 april 2009 19:18

så sa en härlig människa en gång när han spratt iväg ett föremål (som faktiskt inte var en bajskorv...)

Ringde på ett jobb idag, intervju imorgon, Brittas restaurang =) Får väl se vad det är...Och så ringde en trevlig tjej som jag sökte jobb hos när jag precis var mitt i flytten...Uppsala iofs men ändå...75% fast tjänst som uska, bättre än att springa som timmis på ett ställe jag vantrivs på..

Det blir liksom inte bättre...Jag känner mig ut&in, bak&fram och allmänt olustig när jag är där, tyvärr...Det hade kunnat bli bra, men jag kan säga såhär...det är omvänd rasism...Jag är nog för svensk för att accepteras där...Jag är kanske för tatuerad, för norrländsk, för lugn & tyst, för snygg (hehehe) för bra, för duktig..ja, inte fan vet jag vad jag gör för fel, men jag kan tydligen inte göra rätt iaf....

Skitsamma! Vänd blad bara....

Bajskorvar! Väck med er!

Tjing!

Ps. Längtar tills helgens mys & skoj i Sundsvall =) Kommer bli kul som fan, även om jag kommer sakna min Darling...Ds.

 
 
Ingen bild

Pernilla

29 april 2009 08:39

Vad kul gumman! Lycka till idag då, så får vi skvallra mera ikväll =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 2 februari 2016 19:17

Här i Trollebo avrundades  2015 med korvgrillarlunch och vedstapling med kidesn innan de åkte till sin mor för firande i stan. Vi fortsatte kvällen med god mat och lugn och ro, här råder raketförbud pga hästgårdarna omkring oss, såå skönt!      ...

Av jenny - 30 december 2015 17:56

Dags att summera detta år, det bästa året på länge. Och nu handlar det här om mitt år, inte Sveriges år, vilket inte var lika kul. Januari: Spenderade mesta delen av januari ett hav av flyttkartonger, men belöningen kom sista helgen i januari, då...

Av jenny - 17 december 2015 13:05

Ingen fälld älg i helgen heller...Vår lilla sessa gjorde nog sitt jobb, men lyckan uteblev.       Mina små darlings    Fick iaf massor med kvalitetstid med min favoritmänniska, syster yster     Och Farsan som var noga med att det sku...

Av jenny - 8 december 2015 20:08

Sen sist har jag hunnit med att julpynta hela huset, och maken fixade utebelysning.         Älskar att vi har vårat eget paradis på landet, ett eget hus med egen flaggstång att julpynta...Jag nyper mig fortfarande i armen ibland..Äntligen ha...

Av jenny - 24 november 2015 21:46

Från de trevande orden " skulle kanske skaffa en egen jakthund" till " hon heter Karro" gick svinfort! Sitter på fredagen och käkar middag, dricker lite vin och diskuterar för och nackdelar med valp vs unghund, i vårat fall hade vi precis fått ett ...

Ovido - Quiz & Flashcards