Alla inlägg den 18 april 2009

Av jenny - 18 april 2009 09:13

Idag ska lilleman firas med tårta & besök från Gävle...Han har ju fyllt 3 år...Så min sambo har varit vaken & lagat mat & tårta sen typ 7 i morse, själv fick jag sovmorgon till 07.45

Nu kom han in & gav mig en usel nyhet också...Det snöar! Bara pyttelite, men ändå!!! Fan också...

Hade velat ha sol idag så vi har kunnat vara på balkongen =)


På jobbet har det gått lite bättre nu ett par dagar....Har haft full fokus på att enbart sköta mitt jobb, och koncentrera mig på vårdtagarna..

Jag tar paus när jag känner för det, går på toa när jag vill, och om nån har problem med det så får dom väl säga det då...Jag tänker inte tassa på tå längre...Jag är ny, jag kan göra misstag, men jag är mänsklig...

Ingen är proffs i början, inte ens jag =)


Slänger in lite härliga kort jag hittade:


Fan, va jag saknar er =)



Även dig, surgubbe =)


Näe, nu skiner solen igen? Va är det om idag?

Bäst att göra sig klar nu, ska till centrum och köpa tårtljus medans dom här är på gympa 11-12...

Ha en skön lördag!

Tjolahopp!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards