Alla inlägg den 28 april 2009

Av jenny - 28 april 2009 19:18

så sa en härlig människa en gång när han spratt iväg ett föremål (som faktiskt inte var en bajskorv...)

Ringde på ett jobb idag, intervju imorgon, Brittas restaurang =) Får väl se vad det är...Och så ringde en trevlig tjej som jag sökte jobb hos när jag precis var mitt i flytten...Uppsala iofs men ändå...75% fast tjänst som uska, bättre än att springa som timmis på ett ställe jag vantrivs på..

Det blir liksom inte bättre...Jag känner mig ut&in, bak&fram och allmänt olustig när jag är där, tyvärr...Det hade kunnat bli bra, men jag kan säga såhär...det är omvänd rasism...Jag är nog för svensk för att accepteras där...Jag är kanske för tatuerad, för norrländsk, för lugn & tyst, för snygg (hehehe) för bra, för duktig..ja, inte fan vet jag vad jag gör för fel, men jag kan tydligen inte göra rätt iaf....

Skitsamma! Vänd blad bara....

Bajskorvar! Väck med er!

Tjing!

Ps. Längtar tills helgens mys & skoj i Sundsvall =) Kommer bli kul som fan, även om jag kommer sakna min Darling...Ds.

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards