Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av jenny - 9 oktober 2009 12:50

Ledig idag & solen skiner, det är en helt fantastisk höstdag ute =)

Började dagen med en rejäl sovmorgon, sen en stadig frukost, lite facebookande, på med kläder & en långpromenad, sen hem & göra lunch, ladda kameran just nu och sen ska jag ta bilen till Sigtuna. Kameran ska med för jag anar att det är väldigt fint nere vid vattnet nu med alla höstfärger som lyser under solens sken....

 

Jag gör idag 5:e dagen rökfri och det känns jätteskönt faktiskt, känner mig fräschare än på länge och jag har inget direkt sug heller....Hoppas det går bra även ikväll då vi ska förbi pernilla & Micke och kika på deras renoveringsobjekt..

 

Pernilla erbjöds sig att vi kunde få komma dit i blåkläder och jobba ikväll, men jag tackade vänligt men bestämt nej till det, jag har ju trots allt ytterligare 17½ timma kvar att göra på jobbet denna veckan, jag jobbar delad tur imorrn och långdag på söndag...

Så det får bli en slät kopp medans vi tittar på när dom jobbar ikväll =)

Näe, nu borde kameran vara laddad för fotning =)

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards