Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av jenny - 13 oktober 2009 10:36

Ralph Macchio, aka Karate kid var 23 år då det begav sig...... Idag är han 47....Varsågod!

    


Bilder från Aftonbladet.se

Av jenny - 13 oktober 2009 10:07

....mitt härliga humör på lördag kväll följde av olika anledningar med mig på söndagen också...Vaknade alldeles för tidigt, och var dessutom tvungen att svänga in på statoil för att köpa matlåda...Väl i kassan säger tjejen: "Var det bra så?" Tvekade en halv sekund innan jag svarade "Näe, ett Marlboro light & en tändare också"

 

Fortsatte min färd till jobbet & när jag väl parkerat så har jag tänkt klart på saken....Mitt humör berodde inte på världens undergång, det hade andra anledningar, ja, jag mådde skit och var trött i själen, ja jag hade lätt kunnat ta en cigg i rena ilskan, MEN....Det gjorde jag inte....

Jag har fortfarande inga tobakssmulor i min fina väska...Däremot ligger det ett oöppnat paket Marlboro lights & en nyinköpt tändare i mitt handskfack....Där får de ligga utifall himlen ramlar ner nån dag...

 

Idag är det alltså dag 9 - rökfri -

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards