Alla inlägg den 3 december 2009

Av jenny - 3 december 2009 18:30

Äntligen sova ut igen =) Ledig innan jobbhelg imorrn...

Igår hade vi mäklare här i 1½ timma om försäljning av lägenheten framöver när vi hittar drömkåken, gick bra, hon verkar smart & rask =)

När hon gått kunde jag äntligen betala mina räkningar och fixa eftersom lönen kom in igår, helt otroligt.....

 

Har  köpt hem plommon, russin, fiberbröd osv....Jag är liiiite trög i magen om man säger så.... Vilket tydligen lätt kan ske vid mitt tillstånd...Blir morgonpromenad imorrn bitti iaf, se om jag kan powerwalka igång nåt =)

 

Blev kycklingsoppa till middag idag....Hönsbuljong,vatten,finhackad purjo, hela champinjoner, kycklingbitar, soja...Koka ihop-ät!

Mums.

 

Nu ska jag titta på när Darling spelar Quantum of solace....

My name is Bond....james Bond......

 

  

 

Tjena!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards