Alla inlägg den 13 december 2009

Av jenny - 13 december 2009 19:44

Ok, måste få beklaga mig lite...Igen...

Som tidigare nämnt så är jag helt ny på det här med baby-making...Jag visste att man kunde bli illamående & kräkas ofta, jag visste att man kunde få cravings, jag visste att man får en jättemage efter halva tiden som sen växer ÄNNU mer....Jag visste några få saker.....

 

Vad jag inte var beredd på var MINA symptom.....

 

Jag har otroligt ömma bröst, svullna & schysstare javisst, men SÅ ömma... Jag spyr inte, men måste äta konstant i princip för om jag blir för hungrig så mår jag skit-illa och då har jag kräkts... Jag har ALDRIG förr haft problem att göra nr2, men på sista tiden har det blivit sämre med det...Fullständigt uppblåst i tarmarna så jag ser i princip ut som om jag är i v 25 nånting... Inte så kul att se ut sån redan........Iaf, frusen har jag väl alltid varit men det har jag skyllt på rökningen, nu har jag slutat röka för 2 månader sedan och fryser som fan! Jämt!

Nästäppa är en annan kul grej som jag har fått....Fett hår är ännu en.... Och som grädde på moset, och det här gör mig sååå ledsen, är att jag har fått acne....

Har i princip alltid haft acne av & till sedan puberteten, sämre ibland & bättre ibland....

Nu har jag varit hyfsat bra ett tag och mått jättebra över det, men nu håller det på att brista ut igen =(     Vill bara gråta!!!

 

Så, alla mina gravida vänner & bekanta, hur ser eran graviditet ut?

Är det bara jag som klagar eller? =)

Jag vet ju att i slutet på denna resa väntar en otrolig gåva så jag borde inte klaga kanske, men jag är sån =)

 

Trevlig söndag på er!

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards