Alla inlägg den 14 december 2009

Av jenny - 14 december 2009 15:56

....Några kort kan jag bjuda på som jag precis har sorterat i datorn....

     VAB-gåva från Darling när jag & Tjejen hade en dag tillsammans pga sjukdom....Vit chokladtårta, mums!!!

 

      

Jag, jag & jag...Lite egobilder på senaste tiden....Innan jag blåser upp som en ballong alldeles framöver =)

 

     Surprise!

 

Det var för strax en månad sen, & nu ser det ut såhär ungefär....:

   Lite lätt svullen =) v. 9 alltså....

 

   från oss alla    till er alla....

Vår härliga gulliga julgran som doftar sååå gott & som barnen var helt överlyckliga att få posera vid igår....Bilder dyker upp senare....

 

Ja, det var det, lite att kika på iaf =)


Ps. Jag är sjuuukt uttråkad redan & har bara varit hemma 1 dag från jobbet.Ds

Av jenny - 14 december 2009 11:43

...kanske hjälper denna svullna mage....Är dessutom hemma från jobbet idag & imorgon då jag sedan igår kväll har haft en väldigt besvärlig rinnande, nysande näsa i kombination med huvudvärk & feber...Jag har blivit kraftigt förkyld...

Skulle dock behöva en rejäl promenad för att få igång magen...En skoteroverall vore varmt & skönt....

Sitter just nu & glor på youtubeklipp och dricker starkt kaffe med pepparkaks-dopp, efter en frukost bestående av youghurt & musli toppat med plommon....*håller tummarna*

Hittade några julhälsningar som jag delar med mig av:

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards