Alla inlägg den 6 mars 2011

Av jenny - 6 mars 2011 15:36

Tog tåget till T-centralen på fredag eftermiddag & mötte upp 2 söta flickor från Svallet. Linda & Sara kom först av de 5 jag skulle få mysa med i helgen.

Pernilla, Ulli & Lisse kom med bil först sent på kvällen & då blev det kramkalas.

 

Så härligt att få umgås en hel helg med bästa brudarna. Tyvärr så var de flesta av oss krassliga på olika vis, så det blev långsamma promenader, sakta shoppingmys & vinet till maten blev utbytt till Trocadero & Magnecylbrus.

 

Jag hade sjukt ont i huvudet igår, snudd på migrän & näsan rann hej vilt. Snytit mig röd nu & febern är ett faktum.

Ligger i soffan & tycker bara lite synd om mig själv....En horribel förkylning må ha drabbat mig såpass att jag har sjukskrivit mig, men jag har samba-takter i mitt hjärta... Mina tjejer, de bästa som finns, tack för helgens mys   

 

Maken har städat idag, & är på affären nu för att införskaffa kiwis åt mig, & sen har han utlovat äppelpaj med vaniljsås.... Hoppas nu på en snabb tillfriskning...

 

Nu måste jag snyta mig för 400:e gången i helgen...

Tjing!

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards