Alla inlägg den 29 mars 2011

Av jenny - 29 mars 2011 20:05

Mosters söta små, jag saknar er!

  Vackra Micha

  Charmigaste Valter

  Och sockersöta Linn, eller här tror jag mest dom ska vara coola =)

 

  Sommarsöta tår i grönt, härligt gräs....

 

 

 

 

Av jenny - 29 mars 2011 18:40

Sista dagen på demenskursen avklarad idag....Jag är nöjd.

 

Mycket bra info & väldigt användbart både i mitt arbete & privat då momma inte är så skärpt längre.....Våran bohem-momma som "alltid varit lite udda" har åkt polisbil hem då hon inte visste vart hon bodde plötsligt....

Utredning ska nu dras igång av mostrarna & jag hoppas att det är en bra läkare som vet vad han/hon pratar om.

Finns massor med tester & massor med hjälpmedel om man vet vad som behövs...

Håller tummarna för kunskap & hjälp.

 

Snö kom det idag också, grattis! Jag som vårstädade & förberedde balkongen för sol-mys igår....Det smälte bort på en gång & nu hoppas jag på lite vårvarmt till helgen så att man kanske kan fika därute på eftermiddagen.

 

               2009

 

             2010

 

       Sommar

 

   

Längtan efter värme & strålande sol är stoooor nu!

 

Nu blir det jobb i 3 dagar innan ledig helg...Igen =)  Underbart!!

Tjing!

 

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards