Alla inlägg den 21 mars 2011

Av jenny - 21 mars 2011 09:30

Vad ska man säga egentligen?  Jag kan välja att falla in i hujedandet & horriblandet i Fukushima 1,2 & 3 alternativt väsa förbannelser över Gadaffi i Bengazi.....Fruktansvärt är det som händer omkring oss just nu...Tsunamis av jordbävningar, krig av idioter....Men jag orkar inte mer nu.....

 

För hur det än ser ut idag, så kan det vara värre imorgon & det tar jag då....Man blir som bedövad, stum i kroppen...Öronen sluter sig på nåt vis...Jag orkar inte ta in mer nu.....Orkar inte se mer elände varje gång jag slår på tv:n....

 

Jag tar på mig skorna, tar en lång promenad i vårens underbara värld, & njuter av att leva här & nu....Att ha 2 ben att gå med, att ha 2 öron att stoppa in hörlurar i så att jag kan njuta av skön musik som går i samma takt som mina fötter....Att känna blodet strömma genom kroppen & ge mig mer energi att leva med.

 

För hur hemska bilder de än matar oss med så finns det ännu värre saker att se, varje dag, hela tiden....The beat goes on....Livet rullar på.....

 

 

Fruktansvärt tjatig låt med tjatig flicka, man spyr nästan.....

Jag väljer att slå av & gå ut...Hur gör du?

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards