Alla inlägg den 6 februari 2012

Av jenny - 6 februari 2012 09:54

Var tvungen att stanna bilen strax innan jag var framme på jobbet igår morse....Det var som om vinterns strängaste utandning hade fastnat på allt i dess väg...Frost, frost & frost! Vitt & vackert, men kallt som tusan. Minus 21 som värst i helgen, brr...

  

I trädgården på jobbet, som inbjuder till bärplockning & gräs mellan tårna på sommaren, var det strängt vackert igår...

          Såväl gräs som metall var täckt     

  Skymtande gatlykta.....

& så det bästa jag vet....En allé, strax innan jobbet, där klev jag ur bilen för att fota....Så vackert, så fantasieggande....

  

Vad väntar därborta?

 

I övrigt gick jobbhelgen fint förbi, tack vare fina kollegor som jobbar hårt & alltid ställer upp... Bra gäng schemalagda som blev ännu bättre med förstärkning i form av inbeordrade kollegor bägge dagarna...Ett väntande kaos löste sig på bästa sätt.

Nu är det ledigt i 2 dagar, och  sovmorgon är ju så underbart.... Tror jag kryper ner igen.....

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards