Alla inlägg den 27 februari 2012

Av jenny - 27 februari 2012 19:28

Jobbade långa pass i helgen, lördag kväll var det bara en snabbdusch & hopp-i-säng, men på söndag när jag kom hem så hade hjärtat mitt lagat iordning en 6-rätters tapas-buffe! Bara att hugga in och njuta av det goda efter helgens slit....

 Rostat lantbröd doppades i dessa vitlök & chilli frästa räkor....

  De härliga parmaskinkrullarna är fyllda med en röra av philadelfiaost, torkade tomater & oliver.

     Färska champinjoner i olja, citron, vitlök & persilja...

   Tabascomarinerad Rostas

  Knapriga sparrisar omslingrade av salt och god skinka...Mums!

  Dipsås till kött av tabasco, tomater & vitlök.....& så ett glas rött bredvid en kall bärs!

Ljuvlig avslutning på jobbhelgen...Tack, kära make! Jag älskar dig   

Lediga dagen idag spenderades hos frissan...Lite ljusa slingor mot våren ( & för att dölja de allt fler grå...) blev bra. Väldigt avkopplande, höll på att somna när hon fönade mig =)

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards