Alla inlägg den 13 februari 2012

Av jenny - 13 februari 2012 13:51

De senaste loppisfynden är silverbrickan med stakar & i bakgrunden skymtar Eva Dahlgren´s vinyl En blekt blondin....

Ett annat fynd står bredvid en av mina tavlor...En tulpanvas platt nog att rymmas på tavellisten:

    Älskar ljudet av tulpaner! När man kramar dom lite...Crispy!

I köket hänger det också tulpaner & nya Kalanchoes i orange:

              Lite färg att pigga upp Februari med...

 Rock & Romantik             Variation förnöjer

I hallen hänger en annan hemmagjord tavla, Carpe Diem, en påminnelse om vikten att leva gott, varje dag.

  

  
Av jenny - 13 februari 2012 13:18

Imorgon firar vi 2 år som äkta makar. I år firade vi det hela med att köpa biljetter & gå på konsert, Takida kom till Uppsala i torsdags och vi var där. Hur svårt som helst att få bra foton på en konsert, men några blev det iaf.

   Äntligen kom vi iväg på konsert!

Takida rockade på och vi njöt av ett band som låter lika bra live som på skiva. Starka norrländska grabbar.

  

Inte så trångt var det heller & medelåldern var hög faktiskt, trodde jag inte...

  

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards