Direktlänk till inlägg 30 december 2009

missed abortion & andra årsavslut.....

Av jenny - 30 december 2009 12:14

Ja, hur avrundas detta år.....2009....Det lyckligaste året i mitt liv, men som också gav mig några fler rynkor i mitt hjärta.....

 

Jag är otroligt lyckligt lottad...Jag har världens bästa sambo som jag nån gång under nästa år får börja kalla min äkta man....

Vi har en kärlek full av såväl passion som bästa vänskap, tillit, gemensamma drömmar, samma livsmål och strävan efter att alltid förgylla varandras liv, även i vardagens trista mörker...

 

Han stöttar mig i allt, så även under dessa sista 2 dagar då vi genomgått  missfallsbehandlingen här hemma....Vi har tillsammans sörjt Smultronet & tröstat varandra....Vi vill fortfarande ha barn framöver men vi är överrens att h*n kommer när det är dax, när vi är redo igen.....

 

Jag hoppas att ni har samma kärlek i era liv, och om inte ännu så önskar jag att ni finner den nästa år, om inte i nuvarande förhållanden så i ett annat sätt att leva...Man ska aldrig kompromissa om kärleken, det är att lura sig själv på livets största gåva...

 

En av gåvorna han ger mig varje dag är humor, skratt & lek och lättsamhet. Vi har roligt tillsammans och till och med under denna sorgsna julhelg så fick han mig att skratta så jag nästan kiknade ur....Mitt allt, min alldeles egna Tomte:

        

Min underbara fantastiska Man =)

  

Jag älskar dig av hela mitt hjärta & lite till!

 

Så, med dessa bilder avrundar jag mitt 2009, ett år av ledsamheter men också av stor glädje, många skratt, enorm lycka & frid i min själ.....

Jag ser fram emot nästa år & dess utmaningar, och jag önskar er alla ett gott slut & en fantastiskt nytt år!

Puss!

 
 
Maria M

Maria M

30 december 2009 21:32

jag önskar dig detsamma....du är värd det bästa Jenny!!Kraam!!

http://www.mariaochmagnus.blogspot.com

 
Ingen bild

Ulli

31 december 2009 01:07

Gott slut och Gott Nytt önskar jag er båda

 
Jenny Blue

Jenny Blue

12 januari 2010 15:00

Hej..
Satt och bloggade och det ena gav det andra.. och helt plötsligt hamnade jag här.. (Visst är det härligt..? Hela världen i en liten bärbar..) Hur som helst.. läste detta inlägg.. från 30 dec-09 och blev lite rörd..

Dels för det ni gått igenom.. men även, väldigt mycket över er stora kärlek :) Själv har jag varit ihop med min sambo i tio år nu.. så vår kärlek.. som faktiskt var lik er.. är inte direkt glödhet längre.. *suck* Kan sakna de där stunderna.. utan barnen.. då han verkligen kunde få mig att skratta..

Jag älskar mina barn.. så tro inte något annat.. men man ska vara medveten om att saker och ting inte förblir för evigt.. man utvecklas ju hela tiden.. :)

Ja ja.. här sitter jag och skriver en hel roman, när jag egentligen bara ville säga Lycka till i framtiden!

Kram Jenny

http://www.jenny-blue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 2 februari 2016 19:17

Här i Trollebo avrundades  2015 med korvgrillarlunch och vedstapling med kidesn innan de åkte till sin mor för firande i stan. Vi fortsatte kvällen med god mat och lugn och ro, här råder raketförbud pga hästgårdarna omkring oss, såå skönt!      ...

Av jenny - 30 december 2015 17:56

Dags att summera detta år, det bästa året på länge. Och nu handlar det här om mitt år, inte Sveriges år, vilket inte var lika kul. Januari: Spenderade mesta delen av januari ett hav av flyttkartonger, men belöningen kom sista helgen i januari, då...

Av jenny - 17 december 2015 13:05

Ingen fälld älg i helgen heller...Vår lilla sessa gjorde nog sitt jobb, men lyckan uteblev.       Mina små darlings    Fick iaf massor med kvalitetstid med min favoritmänniska, syster yster     Och Farsan som var noga med att det sku...

Av jenny - 8 december 2015 20:08

Sen sist har jag hunnit med att julpynta hela huset, och maken fixade utebelysning.         Älskar att vi har vårat eget paradis på landet, ett eget hus med egen flaggstång att julpynta...Jag nyper mig fortfarande i armen ibland..Äntligen ha...

Av jenny - 24 november 2015 21:46

Från de trevande orden " skulle kanske skaffa en egen jakthund" till " hon heter Karro" gick svinfort! Sitter på fredagen och käkar middag, dricker lite vin och diskuterar för och nackdelar med valp vs unghund, i vårat fall hade vi precis fått ett ...

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards