Alla inlägg den 9 januari 2010

Av jenny - 9 januari 2010 19:39

I fredags var vi på efterkontrollen av den medicinska missfallsbehandlingen.... Första mötet med manlig barnmorska, men det gick bra, han var ung men förmodligen också gay så jag behövde inte vara så generad....Jag vet, jag är trångsynt så bespara mig såna kommentarer, men jag tycker verkligen att det är ett underligt yrkesval för män...Nu kom jag av mig....

 

Jo, han var jättebra, lugn & skojig....Och han gav mig ett lugnande besked...Det såg bra ut, som om allt var borta, & jag behövde inte skrapas.

Vidare tyckte han att jag skulle hålla koll på mitt mående i övrigt framöver så jag inte får ont eller blödningar, för då måste jag söka hjälp. Han tyckte också att vi skulle tänka på att låta det gå en menstruation innan vi provar att bli gravid igen, men om vi blir det på en gång så är det för att kroppen är  redo för att bli det, annars blir man helt enkelt inte gravid....

 

På jobbet idag har jag torkat spya, inte skoj, jag hatar att ta reda på sånt.....& nu ikväll, just nu faktiskt, så sitter Thomas i badrummet med Lilleman som kräks väldiga mängder för andra gången ikväll....

Man undrar ju, vinterkräksjukan eller?

 

.........vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte.......

 

Nu mår jag lite illa också, men det är nog bara psykiskt...Hoppas jag....

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards