Alla inlägg den 19 januari 2010

Av jenny - 19 januari 2010 21:17

Har en plan, som jag inte riktigt vet om jag kommer att genomföra, men den gror därinne i hjärnan, och liksom pockar på konstant...

Jag har blivit sjukt gråhårig på sista tiden....Fick ju mitt första som 19-åring & sen har det bara ökats på, nåt extra i månaden och senaste tiden, dubbla den takten....    

Så, en tanke som sakta växt fram är då, Kan det vara så att det är dags att sluta färga håret mörkt? Kanske det är dax att bli ljusare, med slingor i massor så att dom försvinner de otäcka rackarna....?    

 

Iaf, det jag skulle vilja ha är nåt liknande det här:

     kalla färger...kanske det här:

   den till höger alltså....

Men sist jag hade slingor såg det ut nåt sånt här:

   varma guldtoner liksom....

 

Jaja, jag ska skutta upp ur sängen imorgon, på med kläderna & ta en promenix ner till tanterna på hörnet och höra vad de tror....

Om dom säger blankt nej, då går jag till nästa frissa =)

Jag vill ha nåt nytt! Även om jag kommer färga över det sen, vilket jag alltid gör...Men å andra sidan så kanske det är dax att face the music - i´m getting old! & grey =)

Vi får se vad som sker =)

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards