Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av jenny - 2 augusti 2010 09:25

Fick lön förra veckan, innehöll dessutom semesterersättningen därav min shoppinglycka =) Barnen åkte till sin mor i lördags efter frukost, och då satt vi där.....Lönehelg, pengarna brände i fickan och sug efter lite skoj pockade på...

Så vi bokade hotellnatt i Gävle, packade ihop väskorna lite snabbt & brassade upp!

   rum 107 på Clarion hotell Winn i Gävle...

Jättefint rum, som det brukar vara, och lugnet infann sig på en stol ute i solen med en kall bira i handen.....

 

Fredagens besök hos doktorn gick bra, även om jag inte kan förstå & heller inte fick några svar på varför....Men nu är det så att säga över, kroppsligt iaf...

 

Vi käkade ute på en gullig restaurang som heter Helt enkelt....Rödvin & Ceasarsallad för mig, såå gott!!  Älsklingen tog Robban´s heta fräsare, typ kött & bea...

Jag är såå kär i den här killen     

Mitt hjärta, mitt allt, min make.....Jag vet jag tjatar men det är så härligt!  =)


Vi gick vidare till Church street, en typ saloon, jättehärlig & skoj, och till bärsen fick man nötter serverad direkt på bordet, skalen slängdes sen traditionsenligt på golvet,     Även tequila slank ner...urrk....

 

Fick sällskap av T´s bror med flickvän en stund & sen dök det upp 2 gamla vänner till T varav den ene är bosatt i Norge, men var hemma på besök...Det var roligt att träffa lite av T´s sida, då det mest är min sida vi hälsar på annars....

 

Apropå det så är dop-present inköpt så nu väntar jag bara på semesteransökan att behandlas så jag vet om jag får vara med på lillemannens dop på lördag, hoppas det iaf...Familjetid =)

 

Nu blir det kvällsjobb 13.30-20....Känns helt ok med en sovmorgon idag med då jag är bakis i dagarna 2 nu förtiden....

Tjing!

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards