Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av jenny - 15 augusti 2010 20:35

Gårdagen bjöd på firande hela dagen.....Presenter till frukost & till middag for vi in till stan, hufuvstaden själv, där maken hade bokat bord på en italiensk restaurang, Dolce vita  jättehärlig uteservering i kvällssolen =) Fantastisk mat!

 

       Nöjd & glad =)


Efter maten tog vi en kvällspromenad som råkade bli runt hela sthlm, tokmycket folk överallt, det var tydligen nån gratis konsert i Kungsträdgården, och sen var det ju midnattsloppet...Så vi armbågade oss ända in till Gamla stan där vi tog en öl på Mårten Trotzig innan vi tog tåget hemöver igen            Väl hemma såg fötterna ut såhär     Smutsiga & ömma men glada tår =)


Idag tog vi en tur till Sollentuna centrum & där fick jag min nya telefon! Jag har ju funderat av & an på modeller, och föll pladask idag för Sony´s x10i....En bra kamera att ringa, sms:a & Facebooka med =)    

Har teleporterat mitt gamla nummer så från och med torsdag kan jag börja njuta av min nya mobbe, härligt med ny telefon!  Happy me =)


En underbar helg är till ända, ett år äldre, lite tyngre på vågen, ljuvlig uppvaktning & massor med Kärleken & jag   

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards