Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av jenny - 14 augusti 2010 09:25

Jag har sagt det förr & jag säger det igen, jag har verkligen världens bästa make!

Kom hem igår efter jobbet till underbara dofter....Darling hade lasagne i ugnen & på bordet stod ett glas rött...Bara att sätta sig & njuta av fredagkvällen.

Efterrätten bestod av rosa champagne & chokladdoppade jordgubbar på balkongen.

      

Hur mysigt som helst!

 

Hade fått en sms:avisering på dagen om ett paket att hämta ut på ICA så vi traskade ner & hämtade det, svängde in på lokal & tog 2 öl på uteserveringen innan vi gick hem....Mycket nöjd,trött & lätt salongsberusad intog vi sängläge redan vid 22.30, tv:n stod på men vi somnade fort, lång vecka till ända.

 

Imorse blev jag uppvaktad igen, då jag idag blir 34 år....34År!!  Ojojoj, vart tar tiden vägen?

Jag fick ett underbart hängsmycke till mitt halsband & en Dieselklocka till min arm, så fina!               Ps! I love you too =)

 

En vacker prydnad fick jag också, vet inte om jag ska hänga upp den eller om den bara ska få stå på nattduksbordet    Kärlek!

 

 

I paketet från ICA var det böcker från Maria, lite höstlektyr, tack så mycket, och paketet som damp ner i brevlådan häromdagen innehöll ochså en bok från Linda, en slags "religion for dummies," vet inte om det var ett budskap med den men stort tack gumman!  Ni är bäst!!!  Love you           Hösten är räddad!

 

Ikväll ska vi tydligen sitta på tåget in till huvudstaden kl 18 för vi har ett bord reserverat åt oss, återkommer med detaljer om det imorgon =)

 

Nu ska jag bara njuta av ledighet, födelsedag & att vi idag firar ett halvårs äktenskap också =)  Myyys    

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards