Alla inlägg den 7 november 2009

Av jenny - 7 november 2009 17:01

Men älsklingen har det inte så kul just nu...Kallt, blött & lerigt på ett bygge som i slutändan ska leverera el till än så länge 43 hushåll =) Jag är stolt över min händige elektriker!

    en glad elektriker i geggan, min älskling på arbetet <3  

 


 

Själv har jag idag på mitt jobb varit frukostvärdinna, undersköterska, mäklare & mat-tant innan jag avslutade som diskare & gick hem kl 13.00

Har 2 pass kvar innan ledig dag, har gjort 5...Längtar efter en sovmorgon!

Är förresten 3-dagars ledig nästa helg om nån vill umgås....Det går bra att sova kvar också om ni skulle vara långväga gäster....

 

Hann in på Elgiganten för att inhandla en 35-årspresent till sambon och fick med mig en våg & en smörgåsgrill hem på samma gång....

Just nu står vågen på 70.1 kilo, får väl se hur det blir efter en månad med smörgåsgrillen....

 

Nu blir det iaf lax Skagen med kräftstjärtar & färsk pasta, och så ska vi se gamla filmer ikväll, typ Seven och HEAT, bara mys!

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards