Alla inlägg den 26 november 2009

Av jenny - 26 november 2009 09:58

Drömmer väldigt mycket tok nuförtiden....Igår natt ströp jag Thomas (Fast han såg ut som en katt, Diesel nämligen...?) för att han var otrogen...Och inatt har jag jobbat åt ryska maffian fast i Norge i vårat gamla familje-sommarhus Nyheime, där det förövrigt var is överallt, riktig blå-is, inte kul i de backarna....

 

Vaknar allt som oftast kring 5 & måste gå upp och kissa och sen blir jag liggandes en timma ungfär & snurrar innan jag kan somna om igen...

Jag är trött!

 

Åh, vad det känns skönt att kunna skriva av sig här nu när det är ute liksom...Jag blev glatt överaskad av alla kommentarer igår, & förvånad att så många läser min blogg, känns kul =) och läskigt =)

 

Nu blir det frukost, sen funderar jag på att svänga in på IKEA & införskaffa en ny madrass till sängen, jag känner till om med sömmarna på den här vi har...Den känns knölig & ojämn och jag får skitont i ryggen av den...

Jo, så får det nog bli....

 

En arbetskamrat sa igår apropå frågan om  en vårdtagare som hade larmat att

 " Han behövde hjälp med kläderna då han hade kommit i brallan"

"Hade han kommit i brallan???"     *Gapskrattar*

"Nej! Alltså...Det hade kommit lite kiss i brallan"

 

Så kan det gå på mitt jobb =)

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards