Alla inlägg den 16 november 2009

Av jenny - 16 november 2009 11:58

Det handlar inte om mig, det handlar om nån annan....Nån som äntligen hittat lyckan, nån som äntligen var trygg...Nån som hade planer som lyfte henne, nån som såg en vision, en framtid.....Nån som är stark, som ger mod, som stöttar, som alltid finns där för andra, som man verkligen har önskat det goda i livet..Som skulle gå genom eld för sina älskade, som kämpar in i det sista, som ger allt & mer än så...

Hon som är en av mina...

Henne vill jag ge allt mitt mod, all min styrka, all min kärlek nu...Jag vill stötta henne såsom hon har stått bredvid mig genom mina svårigheter....Jag vet bara inte hur riktigt...

När livet sviker, när hjärtat är trasigt, när hoppet har sviktat, när visionen brutalt suddats ut, hur ska jag få henne att tro igen?

Jag finns här, jag lyssnar när du vill prata, jag försöker ge råd, och jag hoppas det räcker...

Du är värd det bästa, det kommer bli bra, jag hoppas du vet det....Mitt hjärta värker med dig....

  

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards