Alla inlägg den 19 november 2009

Av jenny - 19 november 2009 19:39

Älskade Darling fyller 35 idag. Det har vi uppmärksammat med diverse presenter, taco´s & lite glass....Nu blir det julmust & pepparkakor med ädelost på = Mums!

 

Jobbar 7-16 hela helgen.

 

Har blivit fantastiskt avundsjuk ikväll på Linda´s fina semesterbilder, vill också!

 

Har däremot inte pratat på ett tag med min vän som mått dåligt, men hon har tagit ett beslut och jag hoppas att hon mår bra i det beslutet....Jag har varit där själv, när man vet vad andra tycker men ändå stannar & kämpar för man tror att det går att fixa...Det gick inte i mitt fall men jag håller tummarna för hennes lycka.

 

Grannen längst ner håller på att borra i väggen, & jag har en känsla av att Judinnan under oss förmodligen svär förbannelser på oss just nu, då vi allt som oftast får för allt oljud i hela huset....suck....

 

Nu måste jag läsa på mina favoritbloggar =)

 

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards