Alla inlägg under december 2009

Av jenny - 1 december 2009 17:44

Kanske? Imorgon har jag fått besked nu att min lön ska komma in, så det är med spänd förväntan jag ska stiga upp & kolla datorn imorrnbitti...

 

Å andra sidan så fick jag beröm för mitt arbete idag, inför både chefens chef, kvalitetsombudschefen & en revisor utifrån, att jag var en framåtsträvare & öppen för nya arbetssätt & nytänkande, kändes jättekul faktiskt...

En annan grej var att jag  idag fick skriva på ett anställningsbevis på att från 1 januari 2010 så är jag fast anställd på 100 % i Uppsala kommun, jippie!!

 

Jag fick alltså 100-tjänsten som var ledig, känns väldigt uppskattande och är en stor lättnad dessutom ekonomiskt framöver =) Dessutom behöver jag inte ha med a-kassan att göra någe mer, tjohoo!

 

Nu ska vi städa lägenheten då det imorgen kommer en tjej hit från en fastighetsbyrå som ska värdera åt oss, och göra klar för ev försäljning framöver....Vi letar ju hus så man måste ju förbereda sig =)

 

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards