Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

trippen & foton

Av jenny - 30 augusti 2010 09:21

Drog iväg till Norrland i helgen...Började i Gävle,fredag, där vi tog en myskväll med svärmor & hennes gubbe på deras kollo innan vi åkte in & sov i lägan i stan:

         Darling fick köra till Gävle & jag fotade =) Jämnt fördelat....


På lördagmorgon käkade vi frukost tillsammans innan jag hoppade i pärlan & gasade mera norrut, hem till Sundsvall....I Kvissleby träffade jag både min far & min fd styvfar ( Lillebrors pappa)  innan jag brassade hem till syrran:

   fast jag inte ens var tidig, möttes jag av det här myset, syrran, Valter & Pernilla som sov så gott =)    



Vi skulle ju på travet så dom hoppade upp efter ett tag & gjorde sig klara..Under tiden fotade jag denna gull-plupp:             

Lite lunch till Valter & sen iväg på travet     



På travet träffade jag Micha en sväng, söta barn =) och kusse Anna med sin trolovade Mattias =) Regnet kom dock snart & jag begav mig vidare ...


Tog Birsta köpcenter en sväng innan jag åkte på mammas grav för att tända ljus & säga hej...

 Micha hade lämnat teckning till mormor  

Usch, va makabert det är...4 oktober är det 8 år sedan hon somnade in...Jag saknar henne ofta....Älskade mamma!    



Lördag kväll spenderades med bästa tjejerna, Maria & Linda....Vart dåligt fotat tyvärr, men mycket surr istället =) Vi fick även besök av Jocke ett par timmar, mycket trevligt även det =)


Tog en snabb visit på Oscars restaurang för en timmas disco-dans, innan vi åkte hem till Maria & fyllekäkade & somnade efter en härlig tjej-kväll, tack!!


Söndag blev inte så mycket gjort, frukost med Marias familj, bilade till Gävle & hämtade upp Darling där, käkade middag på pub Cheer´s och sen bilade hem.

Skönt kan jag säga att packa upp, ta ett bad & sjunka ned i sin egen soffa, med sin egen man, och bara söndagsmysa =)


Oj, vilket långt inlägg det blev, när jag egentligen bara skulle säga tack till nära & kära för en själa-vårdande helg! Love you

 
 
Ingen bild

Maria

1 september 2010 19:46

Tack själv för en jättemysig kväll!
Härligt med lite discodans oxå=)
Massor av kramar från mig till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 2 februari 2016 19:17

Här i Trollebo avrundades  2015 med korvgrillarlunch och vedstapling med kidesn innan de åkte till sin mor för firande i stan. Vi fortsatte kvällen med god mat och lugn och ro, här råder raketförbud pga hästgårdarna omkring oss, såå skönt!      ...

Av jenny - 30 december 2015 17:56

Dags att summera detta år, det bästa året på länge. Och nu handlar det här om mitt år, inte Sveriges år, vilket inte var lika kul. Januari: Spenderade mesta delen av januari ett hav av flyttkartonger, men belöningen kom sista helgen i januari, då...

Av jenny - 17 december 2015 13:05

Ingen fälld älg i helgen heller...Vår lilla sessa gjorde nog sitt jobb, men lyckan uteblev.       Mina små darlings    Fick iaf massor med kvalitetstid med min favoritmänniska, syster yster     Och Farsan som var noga med att det sku...

Av jenny - 8 december 2015 20:08

Sen sist har jag hunnit med att julpynta hela huset, och maken fixade utebelysning.         Älskar att vi har vårat eget paradis på landet, ett eget hus med egen flaggstång att julpynta...Jag nyper mig fortfarande i armen ibland..Äntligen ha...

Av jenny - 24 november 2015 21:46

Från de trevande orden " skulle kanske skaffa en egen jakthund" till " hon heter Karro" gick svinfort! Sitter på fredagen och käkar middag, dricker lite vin och diskuterar för och nackdelar med valp vs unghund, i vårat fall hade vi precis fått ett ...

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards