Alla inlägg den 3 mars 2010

Av jenny - 3 mars 2010 18:39

Stressat som f-n idag...Jag jobbar under talesättet " Jag ska bara..."

Hittar hela tiden nya saker som jag "bara" ska göra samtidigt som jag gör allt det andra också....Har dessutom en elev med mig....Jättebra elev, men alla som haft med sig nån under upplärning vet att det då förväntas att man ska dela med sig av erfarenheterna.... Jag är liiite för norrländsk....Jo....

Jag har svårt att förklara mitt arbete då det sitter i ryggraden, vett & etikett, sunt förnuft osv...

 

........Det gå int & förklara för den som int begrip.....

 

               Hon är duktig, det är mig det är fel på.....

Jag vet att jag är effektiv & duktig, och mitt problem är väl att jag vill att alla ska jobba på samma sätt....Funkar inte riktigt så...

jag måste tagga ner och inse att vi alla jobbar olika och att alla andras sätt också är bra...Nåja, de flesta andras....Ska skärpa mig, efter semestern....

 

Var & solade efter middagen, härligt & välbehövligt:

   Det är inte jag på bilden.....Tyvärr....

           Det är så skönt att sola, man gör det för sällan....

 

Nu ska jag "bara" rensa garderoben & skriva packlista inför resan.....Måste rota fram lite sommarkläder...Åker ju på lördag    

Och då ska jag "bara" slappna av, dricka en drink & se fram emot en veckas semster med min make...Vår bröllopsresa är här, Äntligen!!

 

Tjena!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards