Alla inlägg den 24 mars 2010

Av jenny - 24 mars 2010 15:28

Jag har haft ont i magen av & till i flera  dagar nu, har haft ångest av rädsla för vinterkräksjukan som härjar sanslöst på jobbet, men jag tror nu att det är nog snarare magkatarren....

Jag har som kramp i magen när jag äter & känner mig fullständigt uppblåst, ser gravid ut ( I wish...) och mår illa...

Har sjukskrivit mig idag, vi skulle haft kick-off på jobbet med buffé & gocart men jag pallar inte det nu...

 

Livet är inte helt enkelt...

 

När vi kom hem från vår bröllopsresa så hade makens kompanjon lyckas fucka upp allt på firman så deras framtia samarbete är väldigt avslutat nu....

Dessutom så hasplade barnens mamma ur sig att hon "nog kommer att måsta flytta till Gävle" så nu vet vi inte hur det kommer att bli med våra barnveckor....

Hon kanske tom bara tar dom med sig & flyttar helt....Vi vet inte....

Jag är såå trött på att omges av egoistiska idioter som förstör vår annars så sköna tillvaro!!

 

Jag vet, det kommer att lösa sig...

 

Men just nu orkar inte min kropp med all denna stress.....Och då får jag magkatarr....Så det blir nu en tripp till apoteket, & sen till affären...Medicin för magen & lättsmält mat, vila & meditation ordinerar jag mig själv nu...

 

Kärleken växer så det knakar, alla dessa prövningar gör oss bara starkare tillsammans, & det är ju iaf positivt   

 

Jag avslutar med en bild på resultatet av en av våra bröllopsgåvor:

   Glöm inte våffeldagen!

Tack till Jörgen, Ingebritt, Camilla & Micke för vårat fina våffeljärn   

 

Sköt om er & passa på att njuta av vårsolen & takdroppet.....Äntligen!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards