Alla inlägg den 23 mars 2010

Av jenny - 23 mars 2010 09:55

Jaha....Då var det tisdag då...Jobbar 13.30 - 21.00 ikväll, men mår inte prima riktigt....Har ont i huvudet & ont i kroppen, känns som om jag har nåt på gång liksom, förkylning som inte bryter ut eller så, mår kymigt...

 

Lägger in 2 bilder idag, på min nya vår väska och ett mobilkort från Thomas cook airline, när vi gick ner mot Grancan för landning.....Varsego`:

 

 


Ja, det var det....Nu ska jag hänga tvätt, slå igång diskmaskinen, göra mig klar för dagen & hinna med en sväng in på Gränby centrum innan jobbet....


Vi har nämligen bestämt oss för vad vi ska använda presentkortet vi fick från Linda´s familj till, en sån här:

   OBH Nordica´s double waffelmaker    

Älskar våfflor men vi har inget järn, så det blir en perfekt bröllopsgåva =)

Återkommer med betyg när vi har mumsat första gången...


Gårdagens tanke gick till en bekant som jag inte har så mycket kontakt med, men som hörde av sig i helgens småtimmar....Ibland känns faktiskt livet som en enda lång promenad med grus i skorna, men du ska se att det blir bättre....Du gör det du kan, håll dig på fötterna & ta vara på dig.....Styrkekramar     


Dagens tanke går till lilla Ludde, som på nåt sätt tydligen har snubblat över sig själv & satt sig så illa att han nu har ett gipsat brutet ben....Det är inte lätt att snubbla omkring på så små ben, heja Killen, du kommer igen!  Kraaam


Önskar er alla en fin dag!

Tjena!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards