Alla inlägg den 16 mars 2010

Av jenny - 16 mars 2010 18:40

Det är väl en bra mix....Vinterkräksjukan har härjat på jobbet  men har nu lugnat ner sig....Vi har ju olika aktiviteter på jobbet för de boende och idag fick vi besök av en snubbe som skulle undervisa oss i Qi gong..Sigge hette han...

Jag passade på att vara med för första gången i mitt liv & jag gillade det   

De boende gjorde alla rörelserna efter egen förmåga, sittandes i rullstolar eller på karmstolar, med 2 armar eller bara med en......Underbart att se.....

                          Balsam för själen   

 

Lediga dagen imorgon ska spenderas i solen, hoppas jag..Om inte det så i soffan, går lika bra....Laddar ju nu inför jobbhelg tor-sön.....

 

Har idag lagt in om sommarsemesterperioden, första, alltså v.25-26-27.....Får se om det blir så....Skönt med tidig semester också ju....Midsommar, Gatufest hemma i Sundsvall......Jo, blir nog så.... 

Ska försöka planera in en Sundsvallshelg i början av April också, dvs om syrran tänker kläcka i tid =)

Vi har ju spa-hotellnatt att se fram emot på Södra berget, nice   

 

Bjuder på en bild från Grancan innan jag hoppar in i badet innan film-kväll med hjärtat....Efter alla läggningar vill säga =)

Tjena!

  

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards